Superb Cutie
Abg angkatku
Tuesday, July 28, 2009 | 6:23 AM | 0 comments
Pada 26.7.09...aku kenal dgn seseorg nie di tagged...mula2 ssh nk aku beritaw ttg diri aku kepadanya...berape kali dye meminta no fon tetapi aku tdk memberi..dan akhirnya aku pun bgi la sbb kesian kat dye...ha3...xde la...name pun nk berkwn kan...bila dye sudah offline,dye antr mesej kepada ku...aku pun balas la..dye berumur 17 thn.dye tggl di Sabah.tua sethn dari aku..hua3...dipendekkn cerita,aku meminta dye menjadi abg angkt aku...dan dye setuju...he3..tpi dgn syarat aku n dye tidak akn merahsiakn ape2...aku amat berterima kasih kepada abg aku kerana memberi bnyk nasihat walaupun baru 2hari maen mesej...thanks a lot...kepada abgku,aku mendoakn supaya engkau mendapat seorg makwe yg sngt baek....happy always my bro....see ya...

Labels:


Older Post | Newer Post