Superb Cutie
Catur......
Monday, December 7, 2009 | 10:34 PM | 0 comments
Ape korang pk pasal chess????adakah chess nie memeningkn kepala korang??
dah lama aku xmaen chess...blh dikata berbulan...tournament pun xde..
kena tggu tahun dpn...
pada aku chess nie adalah seni..kalo xseni peperangan..
ala anggap je wktu tgh maen chess 2 negara korang kena serang...
so korang serang la blk ngan strategi yg menarik...
chess juga blh dikatakn sebagai kehidupan harian kita....

mmg xdpt elak la kalo maen chess 2 memeningkn pala korang..
aku sendiri pun pening smpi xde selere nk mkn wktu hbs pertandigan di k.l dulu..
sekarang nie aku jarang dah maen chess...nk ambk coach mcm dulu xdaya dah..thun dpn nk SPM
bayaran pun mahal....
tpi aku hrp bnyk la tournament thun dpn....
sbb nk kumpul sijil bnyk2.....
walaupun dah lame xmaen..tpi chess ttp aku xblh lupa..
coz permainan nie la yg wat aku dpt bnyk piala n sijil...
aku hp satu hari nanti aku akn jadi pemain chess yg bgs,,mcm coach aku dulu...
TERIMA KASIH KAK NISA(MY COACH) COZ AJAR SYU...



Older Post | Newer Post