Superb Cutie
Kenapa????
Monday, December 7, 2009 | 10:08 PM | 0 comments

Aku ada seorg kwn nieyh..pada aku dye sngt baik..
tpi kenape start form 2 die mcm lupa kawan je..kalo dulu wktu KH kami duduk sama
tpi lame kelamaan kami dah duduk jauh...aku sendiri xtaw la dye anggap aku kwn ke tidak lgi..
kadang2 asa sedih jgk sbb dye pada aku baek je..tpi bila lama berkwn ngan dye
baru aku taw dye mcm mane...
sekarang dye rapat ngan bdk sorang nie pulak...
then aku teringat wktu awal form4...
mula2 molek la dudk ngan aku...sbb kwn dye dtg lmbt...bila kwn dye dah dtg,blh je dia tgglkn aku
tpi xkn dye xpernah pk hati seorg kawan kalo dye buat mcm 2??
perkara nie still jadi tanda tanya..tpi aku hrp dye ubh perangai dye 2......
semua dah berlalu..sekarang aku hnya menganggap dye sebagai kwn biasa
aku jgk dah ada kwn baru...yg pada aku sngt baek..perangai mcm si dye nie jgk..tpi ok lgi la kowt
asal aku g mane2 dye ada...walaupun bnyk karenah,tpi aku xkesah..janji kwn 2 ikhlas nk berkwn ngan aku...
tpi adakah kwn aku i2 akn sentiasa always or forever be my friend???
ape beza always n forever??

Labels:


Older Post | Newer Post