Superb Cutie
Owh nyamuk! Nape kau ggit aku!!
Saturday, December 11, 2010 | 11:26 PM | 2 comments

Perkara nie terjadi pada 2bulan yg lalu iaitu pada 13.10.2010 sehingga 23.10.2010
Nk taw cerita??jengx3!!.
Bermula dari demam yg xbaik2 dekat 5hari..
then pada ahad 17.10.2010 nk xnk terpaksa saia pergi ke hospital..
pergi hospital kena ambk drah..
Tggu selama satu jam then doktor beritaw mgkn suspect Denggi sbb kwsn umh saia mmg kwsn Denggi!!
keesokkan harinya..
18.10.2010..
Saya dtg semula ker hospital dengan keadaan yg agak xbermaya..untuk ambk darah lgi.
Ambk darah xla sakit mana yg disangkakan..ha3..!!

Pada 19.10.2010..
My mom yg berada di sekolah mendapat pggln dari hospital suruh saia pergi hospital..
Tetapi my dad yg bawa saya g hospital..
then selepas namaku dipanggil
doktor kata nk ambk darah blk coz ikt result yg smlm saya xperlu msuk hospital coz platlet saya msih 70 lebih
Selepas sejam menunggu result pun keluar..doktor suruh msuk wad..ha3..
msuk wad denggi yg baru..best n selesa!!

So kalo dah msuk wad taw2 jela kena ambk darah sllu..kata doktor 2 or 3 hari leh la kuar..tpi smpi seminggu saya masih xkeluar..guess why saya xleh kuar??
he3
jwpnnya adalah hati saya bengkak..maybe sbb waktu demam aritue mkn bnyk ubat demam yg merupakan ubat panadol..sehingga xlarat nk mkn ubat..
Kata doktor ubt panadol leh attck hati kita..n denggi pun attck hati...huhu..sedih dgr bila kena ginie.. :-(

Pada 23.10.2010
Aku dah blh kuar hospital!!! yeay..happy doe..rindu kat kuching ku..umh ku.bantal ku..tilam ku..he3
tpi radang hati saya msih xpulih lg..
doktor suruh g klinik pesakit luar..

Pada 26.10.2010
Aku pergi klinik ditemani ngan ayhku..ha3..blk sekolah awal tue..besttt!!
g jumpa doktor then ambk darah lagi..
Then resultnya adlah platlet saya dah naik..yeay!!
Pastu doktor suruh g lgi pada 9.11.2010 untuk ambk darah nk tgk result mengenai hati pula..
then ambk result pada 23.11.2010.
Tpi malangnya tarikh tue tarikh Saya SPM la..so ditangguhkan smpi la saya datang semula pada 10.12.2010

Pada 10.12.2010
Ambk result kat kaunter n tggu no giliran..
bila dah msuk doktor kata ada lgi keputusasn yg xmemuaskan mengenai hati aku berdasarkan result sebulan yg lalu..
Adoi..bila la aku nk sembuh sepenuhnya..
Perkara yg same kena buat adalah, ambk darah lgi..huhuhu..
resultnya akn saya ambl pada 24.12.2010.
so doakan saya sembuh dah k..

The conclusion:
Dah berbelas kali saya kena ambk darah.!! dan seriusly saya ckp waktu di hospital saya rindu kawan2 di sekolah..
Lepas keluar dari hospital saya rindu kepada sorang doktor perempuan nie..dye comel je..^^


Labels:


Older Post | Newer Post